Volg ons op sociaal media

Nieuws

Administratie en koppelingen

Nieuws

Voor veel van onze klanten maken wij gebruik van het online boekhoudpakket Twinfield. Naast de flexibiliteit en online beschikbaarheid van deze oplossing is één nike mercurial vapor xi tech craft lacne smartwatch детски блузи за момче s dyado mraz paw patrol plüsch marshall adidas yeezy boost 350 v2 mono ice carrera go plus 66004 carrera go plus night chase שמלות קטיפה 2018 mono antipañal inview totes chemo muts heren Netherlands table bois chene massif amazon von dutch cap türk malı kulaklık nike air max 720 nothern lights sexy teens in tight shorts van de krachtige onderdelen van Twinfield de beschikbaarheid van diverse koppelingen (API’s) met andere online applicaties. Bij ons is het natuurlijk ook mogelijk om gebruik te blijven maken van je eigen boekhoudpakket omdat flexibiliteit bij ons één van de uitgangspunten is.

Wanneer je efficiënter wilt werken, is het automatiseren van processen een vereiste. Belangrijk onderdeel hiervan is het koppelen van software. Zo worden processen geïntegreerd tot één systeem met de boekhouding . Alle cijfers worden dan automatisch in de administratie geplaatst, zodat deze altijd up-to-date en compleet is. 

Wij maken inmiddels gebruik van diverse koppelingen tussen online applicaties en Twinfield. Onderstaand lichten we twee specifieke, interessante koppelingen uit.

Shopify

Shopify is software om een webwinkel te beginnen. Het is wereldwijd de meest gebruikte webwinkel o.a. omdat je geen technische kennis nodig hebt om hiermee te starten. Maar wat is er nou fijner als direct alle administratieve zaken die binnen Shopify worden uitgevoerd direct in de boekhouding worden geregistreerd en dat het niet meer nodig is om dit met de hand in de boekhouding in te voeren. Met een koppeling tussen Twinfield en Shopify is dit mogelijk.

Wij hebben inmiddels voor een groot aantal klanten de koppeling tussen Twinfield en Shopify gerealiseerd. De koppeling zorgt ervoor dat de bestellingen uit de Shopify webwinkel dagelijks worden doorgezet naar conceptboekingen of facturen in Twinfield. Omdat de bestellingen direct in het boekhoudsysteem van de webwinkelier komen, bespaart deze tijd op de financiële administratie en is realtime inzicht mogelijk.

Basecone

Basecone is een software oplossing op het gebied van digitale documentverwerking. Facturen, bonnetjes en andere documenten worden op een eenvoudige wijze binnen Basecone aangeleverd (dit kan ook via een mobiele app). Facturen worden automatisch herkend. Basecone is ook een archief waarin documenten 10 jaar worden opgeslagen.

Tussen Basecone en Twinfield is een koppeling mogelijk. Voor diverse relaties hebben wij deze koppeling ingeregeld waardoor het proces van factuur tot boeking is geautomatiseerd. Een factuur wordt in Basecone geüpload waarna Basecone de leveranciersgegevens uit Twinfield ophaalt. Op basis van de herkende data worden de gegevens aangevuld en data realtime in Twinfield opgeslagen. Kortom: middels deze koppeling wordt het aanleveren van diverse administratieve documenten een stuk eenvoudiger, worden boekingen in de administratie geautomatiseerd en ontstaat er een digitaal archief voor deze documenten.

Meer informatie

Wilt u weten welke mogelijkheden er zijn voor uw organisatie. Hoe wij koppelingen kunnen realiseren of werkzaamheden kunnen vereenvoudigen. neem dan contact met ons op via info@brinie.nl voor een kennismakingsgesprek. Hierin kunnen wij aan de hand van de wensen die er zijn de juiste dienstverlening afstemmen.